Migrated from Redmine #277 | Author: Sylvie Van der Straeten
Status: New | Priority: High, I’m very impatient | Created: 2018-10-31
Email stripe:
Now, to accept these types of payments, it is with your Simplybook settings that you can set it up. I recommend you to contact their technical support for this part.
Indeed, it is necessary that Stripe payment components developed by this platform allow you to accept Bancontact, Multibanco, and others, and that you configure them accordingly, if necessary.
For that, you have to get closer to the technical support of Simplybook, of which I unfortunately could not find the URL, which must surely be accessible only when you are connected to their platform.
I remain at your disposal if Simplybook asked you for additional information about the configuration of your Stripe account.
"Maintenant, pour accepter ces types de paiements, c’est avec vos paramétrages Simplybook que vous pourrez le mettre en place. Je vous recommande donc de vous mettre en relation avec leur support technique pour cette partie.
En effet, il faut que les composants de paiement Stripe développés par cette plateforme vous permettent d’accepter Bancontact, Multibanco, et autres, et que vous les configuriez en conséquence, le cas échéant.
Pour cela, vous devez vous rapprocher du support technique de Simplybook, dont je n’ai malheureusement pas pu retrouver l’URL, qui doit surement être accessible seulement lorsque vous êtes connecté à leur plateforme.
Je reste de mon côté à votre entière disposition si Simplybook vous demandait des informations supplémentaires sur la configuration de votre compte Stripe."